Έρχεται το “Θα ζω” με τη φωνή του Παντελή Παντελίδη!
Posted On 30 Ιανουαρίου, 2018
0
1.0K Προβολές
Σε λίγες μέρες θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε το “Θα ζω” με τη φωνή του αγαπημένου Παντελή Παντελίδη.
Η Αμαρυλλίς πριν μερικούς μήνες ερμηνεύσε το συγκεκριμένο τραγούδι και το κοινό το αγάπησε από τη πρώτη στιγμή.
Το “Θα ζω” είναι σε μουσική και στίχους του Παντελή Παντελίδη και θα το ακούσουμε το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου.
Μείνετε συντονισμένοι!




